Så. Äntligen skall den sista krönlisten på plats efter att ha legat o väntat i två år.

Är det någon som snabbt kan svara på vilka grader man skall gersåga krönlisten när det gäller hörnskåpen? Kommer tyvärr inte ihåg hur det var när jag satte krönlisten under skåpen för två år sedan?
/hedde