Så. Äntligen skall den sista krönlisten på plats efter att ha legat o väntat i två år. :)
Är det någon som snabbt kan svara på vilka grader man skall gersåga krönlisten när det gäller hörnskåpen? Kommer tyvärr inte ihåg hur det var när jag satte krönlisten under skåpen för två år sedan?

/hedde
 
Rent toretiskt om hörnskåpet är liksidigt så bör det vara 90 / 2 alltså 45grader.
Vi har ikea hörnskåp och vi gerade listen 45grader iaf.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.