Har köpt ett hus med uteplats ovanpå garaget där taket i garaget ser rätt tråkigt ut. Så undrar vad man kan göra för att snygga till de? Tänkte bara jämna ut alla hålor och eventuellt måla sen, även väggarna skulle väl behöva samma behandling.
Ska tilläggas att uteplatsen också ska fixas då ytskiktet där spruckit så det har varit/är förhöjd fukthalt i garaget.
Ska tilläggas att uteplatsen också ska fixas då ytskiktet där spruckit så det har varit/är förhöjd fukthalt i garaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Heraklit i taket , en cementindränkt träspånskiva ( omöjligt att fästa något i ) som ska fungera som isolering. Går att spackla och måla på, men kommer att bli flammigt och synas bra efter målning ', bäst är sprutspackling men är lite av överkurs i en villa
Ser inte bra ut , läcker nog genom, ett tätskikt och yta som håller är petunimatta med lite uppvik mot huset och en kaka betong eller plattor på ca 5 cm med armering,. Vill du ha trädäck så ska det ligga på tex cementplatta 300x300 för att bära av bra och inte trycka ner i tätskiktet
Klicka här för att svara

