Hej.
Jag har nyligen blivit med hus. Med huset följde ett garage. Detta garage ska jag nu till att inreda och isolera.
Vad jag undrar över är i vilken ordning saker ska ske.
Garaget ska delas av så att det även blir ett förråd. Sedan ska väggar och tak isoleras.
1. Vad är smartast, sätta upp väggen först och sedan isolera eller isolera väggarna först?
2. Vad isolerar jag lämpligast först, vägg eller tak?
Tacksam för vägledning.