Elisabeth, ta inte allvarligt på tjafset som lätt blir här om man har en förfinad och bestämd smak   ;). Här säger en del vad dom tycker och det tycker jag faktiskt är bra..det är ju verkligen inte så illa menat som det låter. Jargongen är såhär emellanåt. Högt i tak gör att det blir lite livat.

Ruska av dig och ge igen bara... :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.