Hej!
Jag har ett markrör med avrinning till ett dike (dagvatten) som jag misstänker har blivit aningen övertäckt i samband med att vi fyllde ut tomten. Jag hittar det ivf inte 😅 Är det någon som har tips på hur jag kan göra för att lokalisera utloppet? Jordlagret som täckt över bör max vara kring 50cm men över en ca 10 meter bred yta.
Nån som har nån idé? Tänkte att jag kunde sätta med en högtalare i ena änden och kräma på men kanske nån som har ett bättre förslag 😅