Hej,
En behörig elektriker skulle dra kabel och då behövde han såga två dörrlist som gick vertikalt för att dra över kabeln horisontellt. Det blev dock lite mellanrum mellan listen och jag stör mig enormt mycket på det!! Vad finns det för lösningar/ delar som jag kan köpa? Snälla hjälp!!
En behörig elektriker skulle dra kabel och då behövde han såga två dörrlist som gick vertikalt för att dra över kabeln horisontellt. Det blev dock lite mellanrum mellan listen och jag stör mig enormt mycket på det!! Vad finns det för lösningar/ delar som jag kan köpa? Snälla hjälp!!
Klart snyggast skulle varit att ha klamrat kabeln med Letti. Går väl säkert bygga upp mellanrummet med någon silikon eller spackel och måla listerna men det blir nog inte så mycket finare för det. Kan bli jobbigt om man vill öppna kabelkanalen också.
Klicka här för att svara

