Jag har ett inglasat uterum och ibland kommer det in fåglar som inte hittar ut. Nu har jag hittat hålet och tänkte sätta för det med något men vet inte vad som är bäst. Ska jag häfta fast hönsnät eller myggnät för att ha lite ventilation? Häfta fast byggplast eller försöka bygga igen med plywood eller masonit? Det är lite udda vinklar och bökigt att komma åt.
Utan att vara en expert, häfta fast nät måste ju vara bäst.
Ventilation måste ju vara en fördel, sedan också aspekten av att plasten kan ju vara genomskinlig så fåglar kommer kanske flyga in i det vilket i slutändan kommer riva sönder det.