706 läst ·
6 svar
706 läst
6 svar
Tack-knapp
Jag tycker förslaget som nämndes i annan tråd om en "Tack-knapp" var bra. Jag har fått jättemycket hjälp redan och då har jag ännu inte ens hunnit börja bygga.
I och för sig kan man naturligtvis skicka ett PM till dem som har varit hjälpsamma och tackknappen kanske inte behöver vara "offentlig" utan bara den som man tackar får se tacket. Då skulle det inte bli en tävling om vem som har fått flest tack.
Hälsningar Anneli
I och för sig kan man naturligtvis skicka ett PM till dem som har varit hjälpsamma och tackknappen kanske inte behöver vara "offentlig" utan bara den som man tackar får se tacket. Då skulle det inte bli en tävling om vem som har fått flest tack.
Hälsningar Anneli
Att annars avsluta med ett tack i slutet av tråden räcker ju långt. Det värmer det med ...
(Tack n.n eller Tack alla)
Och ännu roligare är det med de trådar där TS återanknyter i sin tråd med lite feedabck över hur allt gick/blev något tag senare.
(Tack n.n eller Tack alla)
Och ännu roligare är det med de trådar där TS återanknyter i sin tråd med lite feedabck över hur allt gick/blev något tag senare.
Jag tror som Mikael L mer på instant feedback i tråden genom att helt enkelt skriva ett tack. Det ska väl inte behöva vara svårare än att klicka på en knapp?
Jag har sett att något forum har en funktion där personen som startat tråden kan markera den som löst dvs när ett problem / fråga är fixad, det kan man då se utan att behöva gå in i tråden, det kanske skulle vara användbart här på forumet som komplement eller alternativ till tack-knapp?
Klicka här för att svara