Hej,
Jag ville bara passa på att tacka för ett bra forum som gett mig så mycket hjälp från många olika användare(tack alla som hjälpt mig) med mina problem vid husköp och annat som rör byggen.
Ni som är delaktiga tycker jag gör ett kanonjobb, fortsätt så!
Mvh
Bambi