hej då var snickarna i full gång med att byta taket,dom kom igår morse o börja resa ställningar o tog av teglet,sen pappa dom om,o läkta upp halva huset,så nu på morgonen är dom strax klara med resten av läkten,så runt middags tid kommer det nya teglet,så antagligen är det mesta klart imorgon,ränndalarna ska upp oxå o vindskivorna,ska bli intressant o se hur det kommer se ut med nytt betongtegel,ska försöka lägga upp bilder när det är klart.

Redigerat:
Det lät snabbt. Hur stort är taket? Jag är själv på G att skaffa offerter och referenser för att se om det är aktuellt att byta själv eller leja ut.

Så: om du bor i stockholmstrakten och är nöjd med pris och utförande är jag nyfiken.

nej bor inte i stockholm,ja dom börja i måndags o var färdiga på onsdag middag,då bytte dom papp,läkt o pannor,så två o en halv dag tog det,då var det ränndalar oxå o vindskivor,mitt tak är på 180 kvadrat,men det klart dom var 4 gubbar som sprang på taket.

Får man fråga vad det gick på?

jag e oxå nyficken på priset

hej jo jag fick en offert på 75500 o det gick det på,jag är kanon nöjd,var helt klart värt o leja bort det o då plocka dom bort allt efter sig oxå,i priset ingick,ny papp,läkt,benders betongpannor,nockpannor,vindskivsplåtar,ränndalar,stuprännor,vindskivor,bortforsling av allt,så helt klart nöjd.

taket är på 180 kvadrat med ränndalar.

Var bor du?

utanför uddevalla

vad hette firman bra att veta.
bor i ödeborg

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.