nja..
Bäst är att inte göra något alls.. är lite vanskligt att ventelera vinden.. För lite så kan man få problem.. för mycket så kan man få problem..
har du några problem i dag?
Tänker du tillägsisolera?
tänker du byta uppvärmings system?
Om du svara ja på någon av dessa frågor kan man överväga om man ska öppna där...