Ska man ta upp ett hål för ventilation på gavlarna till vinden eller behövs inte detta? Jag har i för sig ventilation under tak som går upp till vinden.

Jocke
 
nja..

Bäst är att inte göra något alls.. är lite vanskligt att ventelera vinden.. För lite så kan man få problem.. för mycket så kan man få problem..

har du några problem i dag?
Tänker du tillägsisolera?
tänker du byta uppvärmings system?

Om du svara ja på någon av dessa frågor kan man överväga om man ska öppna där...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.