Det läcker in vid mina matsalsfönster och träreglarna under mina fönster är ruttna. Jag misstänker att det inte är helt tätt runt mina fönsterbleck.
Hur skulle ni göra;
-Själva öppna upp och hitta läckan, eller
-Anlita firma som hittar läckan/läckorna (ex läckageexperten, fast pris 8900kr inkl. rapport
Hur skulle ni göra;
-Själva öppna upp och hitta läckan, eller
-Anlita firma som hittar läckan/läckorna (ex läckageexperten, fast pris 8900kr inkl. rapport
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Tack, slutade med att jag beställde inspektion så jag kan använda deras intyg närmast gör dolda fel anmälan. Inte super billigt men hoppas få ut en slant så jag kan åtgärda allt ordentligt.pacman42 skrev:
Såhär ser det ut efter jag tog bort de rötskadade reglarna och ersatta med nya. Ska bara sätta på vinkelbeslag mm så bör det vara åtgärdad (om inte ni tycker annorlunda).
Glipan i fönsterblecket som orsakade vattenskadan la jag mjukfog på, det borde hålla tills jag kan hitta en plåtslagare som sätter dit nytt (korrekt) fönsterbleck.
Glipan i fönsterblecket som orsakade vattenskadan la jag mjukfog på, det borde hålla tills jag kan hitta en plåtslagare som sätter dit nytt (korrekt) fönsterbleck.
Logga in
Skapa konto
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden