Hej på er!
Jag har tänkt mig bygga en veranda bredvid huset och tog bort träd under december. Nu undrar jag hur jag ska göra för att säkerställa att inte trädet växer upp under verandan.
Bifogar bilder som visar hur det ser ut, jag tänkte om jag skulle elda bort dom men risken att huset är ungefär 2,5m från stubben.
Vad säger ni är bäst för att säkerställa att risken försvinner runt att dom växer upp under byggd veranda?
Tack på förhand!
Jag har tänkt mig bygga en veranda bredvid huset och tog bort träd under december. Nu undrar jag hur jag ska göra för att säkerställa att inte trädet växer upp under verandan.
Bifogar bilder som visar hur det ser ut, jag tänkte om jag skulle elda bort dom men risken att huset är ungefär 2,5m från stubben.
Vad säger ni är bäst för att säkerställa att risken försvinner runt att dom växer upp under byggd veranda?
Tack på förhand!
Klicka här för att svara






