Hej!
Vi har köpt ett hus som är ungefär trettio år och spottarna som sitter lite utspritt i köket kommer inte att bli helt rätt för vår planering av nytt kök och möbler.

Är det någon som har ett bra tips på hur man tar bort spottar, sätter igen hålen i ett panelinnertak och sedan målar (vitt). Det jag känner mig osäker på är hur man "reparerar" hålen där spottarna har suttit på ett snyggt sätt. Jag vill helst slippa sätta upp nya brädor. Är det något man ska tänka på när det gäller att ta bort elen på ett bra sätt. Det ligger nu en stor kabelhärva i ett köksskåp och besiktningsmannen hade synpunkter på lite hemmasnickrad el i köket så spottarna kommer ryka (inte bokstavligt), även om det är snyggt på rätt plats.

Jag är tacksam för tips om någon har gjort detta förut eller vet hur det ska fixas.
/Fredrik och Anna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.