Jag tänkte göra om i tvättstugan hemma & ersätta det plåtskåpet med en bänkskiva hela vägen.
Men det här plåtskåpet sitter med överdrivet mycket silikon & jag behöver hjälp av er hur man lättast får bort det så att skåpet går att ta bort.
Det jag har tänkt på är att använda ståltråd som en ”såg” men det måste finnas något enklare sätt samt skonsammare för fingrarna?
Sen undrar jag om ni har förslag på hur man ska fästa bänkskivan, jag hade tänkt att fästa den med hjälp utav några stålvinklar. Några andra men bättre förslag?
Bifogar två bilder en på silikonen & en på hur tvättstugan ser ut idag så att ni kan komma med förslag på hur man ska fästa bänkskivan.