Hej,
Jag har kvar silikonrester på tegelfasad (se bild) efter ett tillbyggt uterum som jag tagit bort.
Det går att skrapa bort med knivspets, men det är oerhört tidsödande.
Är det någon som vet om det finns någon fysiskt bearbetning (blästring osv) alt. något medel som går att använda för att ta bort silikon från tegelfasad?
Tacksam för alla tips.
Jag har kvar silikonrester på tegelfasad (se bild) efter ett tillbyggt uterum som jag tagit bort.
Det går att skrapa bort med knivspets, men det är oerhört tidsödande.
Är det någon som vet om det finns någon fysiskt bearbetning (blästring osv) alt. något medel som går att använda för att ta bort silikon från tegelfasad?
Tacksam för alla tips.
Testa lite silkonlösare. https://www.bauhaus.se/silstrip-0-1...wQoF1Ed23LklOVla3CNNberFRxfctfIRoCQ-0QAvD_BwE
Klicka här för att svara

