Hej

Ska lägga klinckers på sementgolv ( källare). men nu upptäckte jag att olja läckt från en maskin. det ligger en "pöl" på golvet. Hur tar man bort det? måste man "bila" bort det? Kan man strunta i det eller kan det börja lukta illa?

Tacksam för svar!
 
Jodå, jag hade en fråga på Grund och mark
Ta bort oljefläckar på betonggolv
Det fungerar att elda med gasol :-)
 
Jag bilade bort fläcken...funkade bra!
 
heheh inte alls lika jobbigt som att värma lite med gasol brännare va ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.