Jag håller på och gör i ordning tvättstugan i mitt nyinköpta hus.
Tvättstugan ligger i källaren och har haft våtrumstapet/plastmatta ( ???)
Nu har jag rivit bort detta och tänkte måla väggarna med silicatfärg.
Det är bara det att limresterna är lite

bökiga att ta bort.
Är det någon som har nåt bra tips eller är det bara att pilla?