Finns intresse?

• Antal röster
    1
kristofer12345
Hejsan alla!

har en sprillans nya inneinverter till att värma och kyla, har allt komplett! har bara tatt bort ett smutslit pappfördral på den. bilder bifogas. Det står den ör kompatibel med utedelar modell: ROZ14LBL polaris har jag kollat och även modell: ROZ14LBC.

köper man dessa ihop ligger det på ett värde av 15 000kr idag, men jag säljer alltså denna billigt, då den är ensam men helt ny alltså och alla papper och instruktion o material för att hänga upp denna finns med. denna har stått i haraget en tid så inga garantier skulle jag tro. räkna ej med detta. Skickar med bild på spec även , står att den passsr ca 50 kvm upp till 6 kw utedel..ja ni ser själva . hör av er på mail till mig om någon är intresserad!
mvh

• Skärmdump av blogginlägg med specifikationer för en inneinverter inklusive effektförbrukning och storlek.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av FUJI Electric luftkonditioneringsenhet RJZ14LBC/ROZ14LBL specifikationer för kylning och värmefunktion.
    Skapa konto
  • Etikett på smutsigt underlag visar modell- och serienummer för en inneinverter kompatibel med utedelar.
    Skapa konto
  • Etikett på en inverter med modellnummer ROZ14LBC, smuts och pappersrester synliga.
    Skapa konto
  • Närbild på en etikett med modellnummer ROZ14LBC på ett pappfördral, lite smutsigt och nött.
    Skapa konto
  • Delvis smutsigt pappfördral med texten 'Air Conditioner Ceiling/Wall Type Indoor Unit' som indikerar att det tillhör en AC-enhet.
    Skapa konto
  • Ny inomhusinverter med väggmonteringsmaterial och specifikationsdokument på marmorgolv.
    Skapa konto
  • Ny inomhusinverter för uppvärmning och kylning, nästan helt omsluten i skyddande folie och förpackningsmaterial.
    Skapa konto
  • Nytt inneinverter klimatsystem inslaget i plast och pappförpackning, redo för väggmontering.
    Skapa konto
Hej.
Har du denna innedel kvar?

kristofer12345 kristofer12345 skrev:
Hejsan alla!

har en sprillans nya inneinverter till att värma och kyla, har allt komplett! har bara tatt bort ett smutslit pappfördral på den. bilder bifogas. Det står den ör kompatibel med utedelar modell: ROZ14LBL polaris har jag kollat och även modell: ROZ14LBC.

köper man dessa ihop ligger det på ett värde av 15 000kr idag, men jag säljer alltså denna billigt, då den är ensam men helt ny alltså och alla papper och instruktion o material för att hänga upp denna finns med. denna har stått i haraget en tid så inga garantier skulle jag tro. räkna ej med detta. Skickar med bild på spec även , står att den passsr ca 50 kvm upp till 6 kw utedel..ja ni ser själva . hör av er på mail till mig om någon är intresserad!
mvh

kristofer12345
M Mr henke skrev:
Hej.
Har du denna innedel kvar?

tyvärr icke.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.