Ska byta ut fronten men hur går man tillväga? Jag ska lyfta ut hela men hur får jag bort fronten...det finns nån clickmekanism på kanterna...

På sidorna (bakom en plastbit-om den monterades) är det fyra hål. Längst upp i det stora hålet i mitten är det en stjärnskruv. Vrid den åt vänster.

• Gilla
ragazza och 4 till
  • Laddar…
haavard haavard skrev:
På sidorna (bakom en plastbit-om den monterades) är det fyra hål. Längst upp i det stora hålet i mitten är det en stjärnskruv. Vrid den åt vänster.
Tack!!!!!! (Maximera 2020) vred jag åt höger på höger sida, mot skåpet, och motsvarande åt vänster på vänster sida.

• Närbild av en kökslåde mekanism med vred justering, synlig inomhusmiljö med skåp i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En skruvmejsel justerar gångjärnet på en vit kökslucka nära ett skåp.
    Skapa konto
  • Skruvmejsel justerar gångjärn på vit kökslåda nära ett skåp, indikerar underhållsarbete.
    Skapa konto
  • Öppet köksskåpslåda som visar justeringsmekanism på insidan för att justera frontens position.
    Skapa konto
  • Gilla
Mahan Mashoof och 1 till
  • Laddar…

• Gilla
Matback och 2 till
  • Laddar…
heisiandiishe
Life saver. Har valt mellan kvik och ikea. Tar Ikea då vi kan bygga själva och enkelt kan göra justeringar om det felar eller går sönder i bygget. Men man kan ju ge sig f*n på att det dyker upp minst ett par problem per timme när man håller på.. Så stort tack för denna guide Blev lite fel i monteringen av lådan till ugnen och svordomarna ledde Till googling och detta var första länken jag klickade på. Tack

• Gilla
nathalie-1986-won
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.