Hej,

Någon som har erfarenhet av isolerskivor typ T2 Isolecta. Jag har 143 mm isolering i golvet i ett tillbyggt badrum som står på plintar. Tanken är jag ska ha golvvärme och 143 mm isolering är lite, för att få bättre energibesparing tänkte jag någon typ av isolerskiva, någon som vet och har erfarenhet av dessa skivor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.