Har utökat mina verktyg och köpte en massa T-loc systainrar, både till Festoolmaskiner och andra maskiner såsom multimaster, vinkelslip, skruvdragare m.m.
Så nu sitter jag med en massa T-loc och några gamla systainer. Nu har jag hunnit använda dem en hel del och måste säga att man sparar något vansinnigt mycket tid med T-loc. Bara det att man behöver endast vrida en ratt för att koppla ihop dem, samt att man kommer åt lådor under har sparat mig massor med tid. Kommer aldrig att återgå till gamla lådor eller andra märken.
Nu undrar jag om det finns flera smarta insatser till T-loc utöver det jag beskrev ovan?
Så nu sitter jag med en massa T-loc och några gamla systainer. Nu har jag hunnit använda dem en hel del och måste säga att man sparar något vansinnigt mycket tid med T-loc. Bara det att man behöver endast vrida en ratt för att koppla ihop dem, samt att man kommer åt lådor under har sparat mig massor med tid. Kommer aldrig att återgå till gamla lådor eller andra märken.
Nu undrar jag om det finns flera smarta insatser till T-loc utöver det jag beskrev ovan?
Jag var skeptisk till T-Loc systainerarna förut, men nu när jag har släpat runt på min T12 ett tag så måste jag säga att jag gillar T-Loc:en.
Mycket smidigt vred! Och plasten känns väldigt gedigen, inte lika spröd som dom gamla tycker jag och handtaget är rundat och skönt att hålla i.
Min favorit förut var L-Boxx:en, men nu gillar jag T-Loc:en mer faktiskt.
Mycket smidigt vred! Och plasten känns väldigt gedigen, inte lika spröd som dom gamla tycker jag och handtaget är rundat och skönt att hålla i.
Min favorit förut var L-Boxx:en, men nu gillar jag T-Loc:en mer faktiskt.
Instämmer i lovsången -- kan på rak arm inte komma på någon detalj som är sämre på T-Loc! Bara de "rundade hörnen" och det rundade bärhandtaget gör dem överlägsna föregångarna. Utöver det kommer låsmekanismen som verkligen är ett lyft. Man drar sig inte för att sätta ihop lådorna då de är så lätta att plocka isär.
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
nu har även mini lådan fått T-Loc fattning
http://www.ebay.de/itm/Tanos-Festoo...erker_Werkstattausrüstung&hash=item2c6b7be78b
även att det kommit en större T-Loc låda!
http://www.tanos.de/MIDI-systainer/index_en.html
http://www.ebay.de/itm/Tanos-Festoo...erker_Werkstattausrüstung&hash=item2c6b7be78b
även att det kommit en större T-Loc låda!
http://www.tanos.de/MIDI-systainer/index_en.html
Klicka här för att svara
