Min syrventil, en 3065 (atmos ?), läcker lite grann. För ett tag sedan stängde den inte alls och då var röris här och hade isär den och fick den OK. Tvärr var jag artig nog att inte studera hur han gjorde. Jag har heller inte hittat nån sprängskiss på google eller här.
Hur tar man isär en syrventil och/eller hur motionerar man den, som jag läst om här i forumet? Jag har en separat kran och kan stänga av vattnet till den.