Har funderingar på att låta bygga ett faltak på min kommande villa, dvs samma träfasad som väggarna har. Tänk träribbor.

Någon som har synpunkter?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.