D Derbyboy skrev:
Hällen du länkade till har bara en smide för samtliga zoner, mindre smidigt är min uppfattning.
Jo jag köpte precis deras andra modell
EX675LEC1E. Den är dock slut i lager.
 
D Derbyboy skrev:
Jo jag är lite inne på vit. Vad är speciellt med serie 8?

Finns den här men funktionsmässigt är den i princip utan funktioner, rengöring, Wi-Fi, ånga, teleskop, termometer mm…..


HBG632BW1S
Min uppfattning är att modellerna i de högre serierna har mindre plast och fler metalldelar, gäller t ex diskmaskiner. Ett enkelt sätt att kolla är att jämföra vikten mellan produkter, tyngre är där ofta bättre. Jag väljer hellre en Siemens 7 serie med få finnesser än en studioline från 3 serien med extra lull lull.
 
  • Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
D
Tack,

fundering om höjden 58,5 kan ställa till det i ett Ikeakök
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.