2 654 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
Synpunker på val av vitvaror
Min uppfattning är att modellerna i de högre serierna har mindre plast och fler metalldelar, gäller t ex diskmaskiner. Ett enkelt sätt att kolla är att jämföra vikten mellan produkter, tyngre är där ofta bättre. Jag väljer hellre en Siemens 7 serie med få finnesser än en studioline från 3 serien med extra lull lull.D Derbyboy skrev:
Jag funderar på den här ugnen:
Bosch HBG675BW1
https://cdon.se/hushallsapparater/p...t=tradedoubler_3153545_CSS_VelkashoppingcomSE
Bosch HBG675BW1
https://cdon.se/hushallsapparater/p...t=tradedoubler_3153545_CSS_VelkashoppingcomSE
Ser bra ut. Den finns billigare på
(Känner inte till sidan)
https://www.shopbetter.se/shop/prod...l-display-tft-3650w-white_54990?variant=81502
Och
https://www.computersalg.se/i/17526...=PriceRunnerSeLINK&utm_campaign=PriceRunnerSe
(Känner inte till sidan)
https://www.shopbetter.se/shop/prod...l-display-tft-3650w-white_54990?variant=81502
Och
https://www.computersalg.se/i/17526...=PriceRunnerSeLINK&utm_campaign=PriceRunnerSe
Klicka här för att svara