Hej alla byggnadsglada
Har en fundering när det kommer till våran takbalk(bärande) som ni ser på bilden, behöver den kläs i med gips ? eller kan den vara som den är.
Har en fundering när det kommer till våran takbalk(bärande) som ni ser på bilden, behöver den kläs i med gips ? eller kan den vara som den är.
Klicka här för att svara

