Håller på att kolla runt vad jag ska välja för köksleverantör, fick genom en rekommendation tag på en återförsäljare av SweNovaKök. Jag fick egentligen rekommendationen om att just denna återförsäljare hade väldigt bra snickare!

Jag tycker att köken verkar vara av bra kvalité, har inte fått offerten ännu men tror att priset är skapligt. Jag har inte hittat något inlägg eller ens än stavelse kring detta köksföretag http://www.swenova.se

Jag tar tacksamt emot erfarenheter eller kommentarer

Har ni andra förslag på hyfsat billiga köksleverantörer. Ska bygga ett U-kök som kommer bli 3x4 ungefär. Har Ikea som reservplan man tänkte ändå kolla runt och kanske hitta lite andra roliga kökslösningar.

Någon som har en uppfattning om prisbild utan vitvaror och bänkskivor för ett sådant kök?

Tacksam för svar!!

Sorry

hittade ett inlägg från förra våren som gav mig svar på huvudfrågan

Någon som har beställt kök från SweNova nyligen och kan komma med tips och insperation?

Min sambos mosters gubbe säljer swenova.
Han sålde ett 140000kr kök till syrran och det verkade vara väldigt bra kvalitet. Det var dock fel på en lucka som fick bytas. Vi var 5 st snickare som stod och försökte komma på vad felet var men hittade inget. Troligen någon ynkligt liten nyansskillnad kanske.

140000 kr var det med snickare, bänkskivor och vitvaror eller var det bara stommarna?

Jag har för mig att det var med precis allting.

Vi har ett SweNova kök sedan 1986 och är väldigt nöjda med kvaliteten. Vi har luckor med ett fräst spår, i det spåret sprack färgen på första omgången luckor redan efter en månad men luckorna byttes ut utan diskussion.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.