Om jag fattat rätt öppnar Swedol en butik i Luleå i morgon, då jag inte nås av norrbottensmedia undrar jag om nån lokal förmåga sett om de har några fantastiska öppningserbjudanden?
 
Hej,

Skummade igenom ett annonsblad på jobbet idag, kan inte påstå att det var något särskilt som lockade mig/la sig på minnet.

Kan dock bero på att jag mättat månadens köplust med andra prylar :)
/Håkan
 
Hitachi C8FSE kapsåg med stativ för 4995:- är väl det enda hyfsade, men stativet kändes rangligt jämfört med Bosch GTA3700 som stod bredvid. Hade det varit den nyare C8FSHE hade jag kanske slagit till. Annars har de överlag höga priser på allt.

Exempel: 7900 för Bosch GCM 8S + GTA 3700 vilka är utgående modeller som man kan hitta för under 5000 i nätbutiker.
 
Redigerat:
Ja det var väl inte så att man blev yr av öppningserbjudandena precis, men ett gäng SIM-extraljus för 175kr/st blev det iallafall, och utnyttjande av 250kr rabattchecken vid köp över 1250kr.
 
Var in där redan i måndags :O
Mycket "bra att ha" saker.. tjejen var inte lika imponerad..! haha !
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.