Någon som har reklambladet eller vet vad för prylar de sänkt priserna på? Hittar inget om det på deras hemsida förutom datum på kampanjdagen för respektive butik.

Det var 20-25% på de mesta ordinarie märkena de har, och så lite specialerbjudanden från Bosch, dewalt, milwuakee, hitachi, bahco. Och gratis hamburgare, åtminstone i Jönköping. Sällan har det känts så roligt att komma ut nästan 6 000 fattigare från en affär.

Så det var 20-25 på nästan allt i butiken eller? Typ vilka artiklar omfattades inte av kampanjen?

Allt jag var intresserad av (elverktyg, handverktyg, arbetskläder,m.m.) verkade vara nedsatt. Det enda jag blev osäker på var trädgårdsredskap som spadar och sånt. Sen tittade jag inte på oljor eller lastbilstillbehör eller sånt, så för sånt vet jag inte. Sen var det ännu mer nedsatt för vissa grejer fast mest verkade det vara nedsatt om det var utgående modeller. Då var det typ - 40 procent sådär (i och för sig från ganska höga ordinariepriser, men jag hittade vad jag sökte och är nöjd).

• Gilla
End
  • Laddar…
Borde väl gå att smita in på Bauhaus eller Hornbach och hävda prisgaranti?

Mikael_L skrev:
(Tack dsub för att du "väckte mig" i en annan tråd. :))
Det var så lite så.
Och nu vet jag ju att man bör lägga in ett inlägg här också.

Stor besvikelse här i Östersund. Var dit vid elva då var flera av det stora märken inte på plats. Man fick titta på tomma bord. Bosch var där men ingen säljare så vet inte om det hade nått bra. Dewalt var i sin bilen på parkeringen. Milwuakee och Hitachi var på plats men har ingen koll på deras prylar. Bahco hade ett tomt bord. Sedan så var det ca 20-25% på det mesta tyvärr var skyltningen under all kritik. Men verkade vara bra pris på olja var många åkare där som köpte 10+ med 20liters dunkar. Så inget plus för Swedol denna gång.

jimmy s skrev:
Stor besvikelse här i Östersund. Var dit vid elva då var flera av det stora märken inte på plats. Man fick titta på tomma bord. Bosch var där men ingen säljare så vet inte om det hade nått bra. Dewalt var i sin bilen på parkeringen. Milwuakee och Hitachi var på plats men har ingen koll på deras prylar. Bahco hade ett tomt bord. Sedan så var det ca 20-25% på det mesta tyvärr var skyltningen under all kritik. Men verkade vara bra pris på olja var många åkare där som köpte 10+ med 20liters dunkar. Så inget plus för Swedol denna gång.
Besökte Uppsala-butiken vid tiotiden idag och hade en likartad upplevelse - många tomma utställarbord och diffus skyltning. Köpte dock en Bahco Superior handsåg (2600-22-XT-HP) för 199 kr vilket måste anses vara ett bra pris.

Den sticksåg (Bosch GST 90 E) jag spanat på var ju bara 150 kr dyrare än hos Lindar'n, Netonnet mfl trots 20% rabatt... Blev inget köp av den.

Redigerat:
  • Gilla
Johan_A_M och 2 till
  • Laddar…
Johan_A_M
ceson skrev:
Då var det så igen:)

[bild]
Dags att ladda kreditkortet :)

Mikael_L
Ja nu har jag missat dagen i år igen, trots en bra tajmad lyftning ceson :o

Ni som har besökt, missade jag något väsentligt?

Ny chans:)

Swedoldagar 2015 hösten.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
saabdea och 2 till
  • Laddar…
Å så rabatterna:)

Rabatter Swedoldag 2015.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Chiippe och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Så här ser Uppsalas kampanjblad ut:

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.