Samma produkt i en annan fysisk butik och ett varaktivt pris, ej kampanj och då får man 5 % lägre.FredrikR skrev:
Nu när jag läser tolkar jag som att det bara gäller på beställningar. Då de skriver att man ska bifoga utdrag på annonsen.
Har tagit en bild men kan inte bifoga den tyvärr
Redigerat:
Helt klart över förväntan här i östersund! Många leverantörer på plats som visar sitt "godis"
Bra priser dessutom.
Gjorde själv en bra deal på en kompressor och en domkraft med ca 40% rabatt.
Och måste tillägga att jag inte har nått samröre med swedol.
Bra priser dessutom.
Gjorde själv en bra deal på en kompressor och en domkraft med ca 40% rabatt.
Och måste tillägga att jag inte har nått samröre med swedol.
Fick tips av Tyrolits representant idag att om jag behövde kap/slipskivor och dyl. och köpte hela förpackningar så fick jag tydligen 25% rabatt på Swedol och 25% av Tyrolit för att jag köpte hela förpackningar stämmer detta så blir ju rabatten ganska bra. Vet inte om det stämmer men kan ju vara bra att kolla om man ändå ska köpa så här i sista minuten
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Va på swedoldagen här idag.. fick med mig 5 dunkar hydraulolja och lite annat smått o gått... samt en Bosch skruvdragare.. inte för ja vet vad ja ska med den till.. är uppe i min 8onde skruvdragare nu 
Kan vara bra o ha!
Kan vara bra o ha!
Kunde ni inte kläckt ur er detta tidigare??
Jag va på Ahlsell´s 10-års jubileum i Värnamo i Torsdags och fick info där att Swedol hade haft sin dag dagen innan....tackarrrr ...men jag sparade väl några kronor iaf...
Jag va på Ahlsell´s 10-års jubileum i Värnamo i Torsdags och fick info där att Swedol hade haft sin dag dagen innan....tackarrrr ...men jag sparade väl några kronor iaf...