puda skrev:
Vill minnas att swedol har prisgaranti?
Det har dom nog aldrig skyltat med själva iaf?

FredrikR skrev:
Det har dom nog aldrig skyltat med själva iaf?
Kanske ändrat, men i deras katalog 2012 sid 639 står det om prisgaranti.

Vad gällde den emot?
Hittade inget om det på nätet nu tyvärr.

FredrikR skrev:
Vad gällde den emot?
Hittade inget om det på nätet nu tyvärr.
Samma produkt i en annan fysisk butik och ett varaktivt pris, ej kampanj och då får man 5 % lägre.
Nu när jag läser tolkar jag som att det bara gäller på beställningar. Då de skriver att man ska bifoga utdrag på annonsen.
Har tagit en bild men kan inte bifoga den tyvärr

Redigerat:
P
Swedoldagen i Sätra idag. 20-25% på massor. Bl.a. en ny familjemedlem, en Hitachi slagskruvdragare WH18DBDL adopterades och fick följa med hem, det fanns två kvar efter att jag tagit en i morse.

Vad blev priset på hitachin?

P
1695kr totalt. En naken maskin utan batterier.

Helt klart över förväntan här i östersund! Många leverantörer på plats som visar sitt "godis"
Bra priser dessutom.

Gjorde själv en bra deal på en kompressor och en domkraft med ca 40% rabatt.

Och måste tillägga att jag inte har nått samröre med swedol.

Fick tips av Tyrolits representant idag att om jag behövde kap/slipskivor och dyl. och köpte hela förpackningar så fick jag tydligen 25% rabatt på Swedol och 25% av Tyrolit för att jag köpte hela förpackningar stämmer detta så blir ju rabatten ganska bra. Vet inte om det stämmer men kan ju vara bra att kolla om man ändå ska köpa så här i sista minuten:)

Skit också! Jag glömde bort dagen :-(
Då får man väl vänta ett år till nästa gång haha

Nä, bara till höstens Swedoldag;)

P
Va på swedoldagen här idag.. fick med mig 5 dunkar hydraulolja och lite annat smått o gått... samt en Bosch skruvdragare.. inte för ja vet vad ja ska med den till.. är uppe i min 8onde skruvdragare nu :o

Kan vara bra o ha!

Mikael_L
Hösten 2014, tyvärr har en del orter redan haft sina.
swedoldagen-höst2014.jpg
Klicka på bilden för större.

(Tack dsub för att du "väckte mig" i en annan tråd. :))

Kunde ni inte kläckt ur er detta tidigare??
Jag va på Ahlsell´s 10-års jubileum i Värnamo i Torsdags och fick info där att Swedol hade haft sin dag dagen innan....tackarrrr ...men jag sparade väl några kronor iaf... ;)

Mikael_L
Jo ... :o , vi får hjälpas åt i framtiden att bumpa upp denna tråd (i tid) när det är swedol-dagar pg.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.