5 229 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
SweDala tak? Fått offert
Har idag haft Swedala tak här hemma för en offert på takomläggning. 85m takyta och brutet tak. 2 mindre takkupor. Allt plåtarbete, strö/bärläkt, vindskivor och takavvattning (4 stuprör). Fick ett pris på 134.000. Tycker ni det låter rimligt?
Sen undrar jag om det finns någon här som anlitat dom och är nöjda? I två tidigare inlägg som jag sökt fram här frågas det om referenser för Swedala, men det känns som dom inte är riktigt rättvisa då det mestadels är nyregistrerade som svarat i samband med att trådarna skrivits.
Tack på förhand!
Sen undrar jag om det finns någon här som anlitat dom och är nöjda? I två tidigare inlägg som jag sökt fram här frågas det om referenser för Swedala, men det känns som dom inte är riktigt rättvisa då det mestadels är nyregistrerade som svarat i samband med att trådarna skrivits.
Tack på förhand!
134.000 är efter ROT skall tilläggas.
Hej RobertR Robert Nyberg skrev:Har idag haft Swedala tak här hemma för en offert på takomläggning. 85m takyta och brutet tak. 2 mindre takkupor. Allt plåtarbete, strö/bärläkt, vindskivor och takavvattning (4 stuprör). Fick ett pris på 134.000. Tycker ni det låter rimligt?
Tack på förhand!
Hur gick det?
Blev det Swedala tak?
Har idag haft deras säljare hos mig.
Hälsningar Bo-Göran
Klicka här för att svara