Sverigetugan är verkligen fantastisk. Den är välisolerad, har låga driftkostnader och ett fantastiskt basutbud.

Göran

Ja,vad ska man säga om detta.................

Smygreklam kanske ? ;D ;D

Har svårt att tro att någon här på forumet kommar att köpa sverigestugan efter det vi läst.

Jag tror inte att det finns något företag som heter Svergestugan. Inte Sverigetugan heller.

För Sverigestugan kan det ju inte vara han menar, för det är ju riktiga skithus, iallafall enligt vonSassen.

Jag tror att hape33 är ironisk. Eller full. Eller både och. ;)

eller så söker han kontakt.... ;)

eller avundsjuk...

Efter det som Helena går igenom finns fortfarande nån på detta forum som har en tanke att köpa från Sverigestugan, kan man utgå ifrån att människan inte kan läsa ;D ;D ;D

Och vi som hittat till det här forumet gör väl allt vi kan för att sprida sanningen om Sverigestugan till ALLA som inte hittat hit. Nu ska vi visa vad vi kan tycker jag.. ;D ;D

Ja men förlåt. Med tanke på de tidigare inläggen så hoppades jag ni förstod att jag skojade. Förlåt, skall aldrig försöka vara rolig igen. Lovar..

Alltså, vi anade det..men ditt inlägg såg ju så allvarligt ut så säker kunde man ju inte vara... :-/ Skoja gärna igen.. ;D

Vi nästan förstod att det var ironi men som sagt, i denna bransch kan man aldrig vara så säkert :-/

;D

Ja, men det måste ju finnas ÄVEN nöjda Sverige Stugan byggare...
Jag har väntat på att någon sådan skulle dyka upp här på Forumet, även om jag förstår era misstankar!

Men den som gör det kanske visar sitt namn och sin mailadress eller rent av en liten hemsida.

KOM AN, NI NÖJDA ÄGARE, VAR FINNS NI ???

:D
Helena med.......

Sverige Stugan från
Sverige Stugan AB

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.