Har försökt kontakta Svenska Modulhus (
www.svenskamodulhus.se) ett antal gånger för offertförfrågan, men det är bara telesvar, även på mobil, och ingen ringer tillbaka.
Är det någon som har erfarenhet av dom?
Får en känsla av att dom lagt ner verksamheten.