Hej,

Jag leter ihjäl mig efter vita och svarta, hyffsat stilrena köksblandare/kranar. Engreppsblandare är vad jag vill ha. Pris relativt oviktigt så länge vi håller oss under femsiffrigt. Frågan är bara var jag hittar dem? Är det någon som har några tips? Jag tycker jag har lustläst nätet och alla kända tillverkas kataloger utan att hitta några vita eller svarta blandare.

//O.

Vola har alla sina blandare i rengbågens alla färger:
Vola

Avråder starkt från att ha pulverlackad blandare i köket. Har sett lite för många skabbiga vita blandare med bara några år på nacken. I badrum eller andra utrymmen där belastningen inte är så hård kan det funka men i ett kök dammar du in en kastrull eller stekpanna i blandaren det första du gör, om man lagar mat i köket vill säga - men det brukar man ju ha kök till ;)

Tack för svaren!

Det blir med mycket stor sannolikhet en KV1, svart, från Vola. Precis vad jag är ute efter. Och jag ska låta bli att smälla in kastruller i den=)

Ikeas blandare känns inte som några kvalitetsblandare när man klämmer på dem och får mycket kritik här så de hoppar jag över. Men tak för tipset!

Allt lutar åt att det blir en Vola KV1 i svart utförande.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.