Det kommer upp små högar av svart pulver ur en springa mellan fönsterrutorna. Det är lätt att ta bort men kommer igen efter någon månad. Det finns bara på ett fönster och ingen annanstans. Vad är det och är det skadligt på något sätt?
Otätheter mellan fönster eller bågarna. det drar in luft och då kommer det in små fragment från naturen. Brukar bli lika på ventilation in i tak. Blir som en svart beläggning runt utblåset.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.