Y
Vita och kromade finns, men har någon sett svarta?

• Gilla
Olsa2103
  • Laddar…
Svart färg finns :cool:

Har inte sätt några, enklas är väl att måla dem svarta.

Aldrig sett det som standard. Vill man ha annan färg så spraymålar man det.:)

Y
Nja spraymåla kommer jag nog inte göra, men lämna in på seriös lack kanske så ytan blir slät, tålig fin.
Fast överväger att köra på de rostfria istället så spar man lite jobb och pengar. =/

Dom flesta leverantörer kan leverera don i valfri färg men det brukar vara en gaska hög ställkostnad för första donet. Så är det inte många så är det nog bäst att gå till en lackeringsfirma.

@Yrrol Hur löste du det? :)

Lämna in och blästra och pulverlacka..

Y
Lämnade till billackerare som sprutade dom med samma färg som jag använde till innertaket. Tror jag, vill minnas dom bad mig om burken jag hade. Dom påpekade att jag skulle vara försiktig när jag torkar rent den. Men färgen är oskadd än idag och man tänker inte på att den är ommålad.

Sprayfärg på burk borde ju fungera finfint på ventilationsdon, eller hur ofta och hårt dammtorkar du egentligen?

Handtagsknoppar i husvagn tex. är det inte lika lyckat på, men imponerande hållbarhet ändå.

Köp 2k sprayburk! Är riktigt billack med härdare, blir otroligt fin kvalitet och lyster, samt betydligt tåligare, samt går att bryta i alla kulörer.

• Gilla
Tallguy196
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.