Jag har målad fasaden med Auson tjärvitriol, men upptäckte 1 år efter när fasaden var spikad att den har har kommit på.. sedan (dumma jag) målade över 🤦♀️ går det att behandla nu eller det är för sent. Tack för alla svar.
Spraya över hela fasaden med Bensaltensid utspädd till ca 3 %.M Melektra skrev:
Produkter som diskuteras: "Bensaltensid"
Grön-Fri Proffs 5 liter Jape
Tvätta bort alger utomhus
1 499 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
