Vi har lagt svarta klinkers, (med lite rostinslag) och ljusgrå fogar på hela nedervåningen. Skitsnyggt om jag får säga det själv. 8)
Vi har inte bredband än så hemsidan kommer att vara ouppdaterad ännu på ett tag. Klinkersen heter Marazzi Oriental Slate Black om du vill söka på nätet.
mvh
David