4 058 läst ·
13 svar
4k läst
13 svar
Svårt att bli av med sprängsten i Nacka
Vi har byggt två hus i Nacka och iom att det är en bergig kommun så kan jag tänka mig att de flesta vill bli av med sina massor när de bygger. Det ska gå att bli av med massor i Älta.
Se över om du inte kan behålla en del på tomten. Vi satte en hel del under grunden på vårt första hus. Se också om det inte går att höja delar av tomten.
mvh
David
Se över om du inte kan behålla en del på tomten. Vi satte en hel del under grunden på vårt första hus. Se också om det inte går att höja delar av tomten.
mvh
David
Klicka här för att svara