1 869 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Svårt at montera pelletsbrännare?
Funderer på å kjøpe en Maga vedpanna, men jeg har behov av å kunne ha et alternativ til ved ca 10 dar om året. Tenker på å kjøpe en pelletsbrännare (pellx 21) på blocket. Er det svårt att montera en brännare og hvor innveklat er det at kopla den upp i mot pannan så allt fungerar.
Har 3000 liter liggande acktank. Liten möjlighet att setta inn elpatron. Kostar jo att dra fram elen också . Således tänkte jag att en begagnad pelletsbrännare kunna vara en god lösning.
Klicka här för att svara