Hm...Idén är det absolut inget fel på. Dock lite tveksam till om den duger till nå´t ordentligt arbete?

Företaget som säljer den marknadsför lite väl mycket tv-shopsliknande prylar så jag tackar men avstår...

Mikael_L
Att äga två skruvdragare verkar lite vettigare...

Men kul ide hursomhelst *LOL*

Det där var väl knappast någon förbättring. Mer grejor som kan gå sönder, maskinen måste bli betydligt tyngre av det extra borrhuvudet, det kommer även att vara ivägen. Och du kommer ändå att hamna i situationer där du behövt ytterligare verktyg, så du får ändå hålla på att byta. Nej, skaffa ett par, tre vanliga skruvdragare i stället. Då kan du dessutom låna ut en till en medhjälpare om det behövs.

Ser ut som ett riktigt skämt
och måste säkert vara det också ;).
Finns ju annars att köpa DeWalts bitshållare
med vändbar hylsa i.
Bits på ena sidan och borr med försänkare på andra.
Om man inte har 2 maskiner.
Funkar bra och finns säkert andra fabrikat med liknande
lösningar.

Mvh Putte

--ByggPutte:
En sådan bitshållare har jag letat efter men inte hitat. Gick vilse på DeWalts hemsidor nu, har du någon bild/länk på den?

Tack ByggPutte, intressant pryl. Lite lång kan jag tycka men jag ska nog jaga rätt på en sådan innan jag går lös och sätter lister på ovanvåningen!

P
VILKEN MASKIN!!!!!! 18V 1,7mh NIcd batteri Max vridmoment: 13,5 Nm för endast 999kr :eek: känns som den kommer o utklassa min nyinköpta c12 :rolleyes:

R
pleqtiz skrev:
VILKEN MASKIN!!!!!! 18V 1,7mh NIcd batteri Max vridmoment: 13,5 Nm för endast 999kr :eek: känns som den kommer o utklassa min nyinköpta c12 :rolleyes:
Hehe, absolut ;)

1,7ah på ett 18v batteri känns nästan löjligt och bara 13,5 i vridmoment skrattretande.

Reppo skrev:
Hehe, absolut ;)

1,7ah på ett 18v batteri känns nästan löjligt och bara 13,5 i vridmoment skrattretande.
Nu saknas det bara att den dyker upp på blocket med en Bosch dekal påklistrad...

hehe, lär nog bli med en Milwaukee det står på den eftersom den är röd... Blocketsäljarna väljer väl proffsmärke efter vad det är för färg på maskinen de försöker kränga...

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.