Hej
Försöker svara Hasse teknik. Men det går inte eller hur gör man. Har tryckt på svara men kan inte skriva något ?.
 
R Reijo Anttila skrev:
Hej
Försöker svara Hasse teknik. Men det går inte eller hur gör man. Har tryckt på svara men kan inte skriva något ?.
Man trycker på svara och sedan skriver man sin text.
 
HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Man trycker på svara och sedan skriver man sin text.
är det här jag svara ?
 
  • Haha
RoAd
  • Laddar…
R Reijo Anttila skrev:
är det här jag svara ?
Nej, fortsätt på slutet av din riktiga tråd, så kan framtida läsare följa diskussionen om skymningsreläer och problem med dessa.
 
R Reijo Anttila skrev:
Hej
Försöker svara Hasse teknik. Men det går inte eller hur gör man. Har tryckt på svara men kan inte skriva något ?.
Välkommen till forumet och tänk på att allt funkar inte innan man lärt sig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.