3 454 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Svanberg & Sjögren Bygg. hur bra är dem?
Hej! Har du någon anledning att tro annat?
Jag surfade in på Allabolag och tittade, dem har ju hög omsättning med lite vinst och höga löner. Behöver inte betyda något men en sak tyckte jag var intressant och det var att styrelsen är aktiva i ett 30 tal andra bolag med lustiga omsättningar. Det behöver såklart inte betyda något negativt men något som fick mina ögonbryn att lyfta sig något.
Hopps du får ett utfört jobb efter vad som utlovas
Jag surfade in på Allabolag och tittade, dem har ju hög omsättning med lite vinst och höga löner. Behöver inte betyda något men en sak tyckte jag var intressant och det var att styrelsen är aktiva i ett 30 tal andra bolag med lustiga omsättningar. Det behöver såklart inte betyda något negativt men något som fick mina ögonbryn att lyfta sig något.
Jag vet inte riktigt snickaren verkar vara lite oseriös oftast så svarar han våra frågor med sina egna frågor.R RobertiKungsbacka skrev:Hej! Har du någon anledning att tro annat?
Man får aldrig ett direkt svar och det är nog det som fick mig att göra detta inlägg.
Tack för ditt svar det är ju lite underligt.
Jag kommer att posta här uppdateringar kring detta och hur bygget går till
Vi får hoppas att fortlöpande arbete är bättre en första intrycket
Moderator
· Stockholm
· 57 836 inlägg
Klicka här för att svara