Såklart ska man kunna fråga . Svaret är att upp till 50 volt är svagström . Det får du koppla med utan " överinseende av behörig elektriker ". Begränsningen på 200 W var obekant för mig , ( pensionär sedan länge) , men det blir ändå mycket LED - lyse på 200 W exempelvis . ! Detta i normalfallet. Men såklart går det krysta fram udantag . Så blir det alltid i sådana här spalter .