R ronaldo skrev:
Till Fotogrefen: Tack för hjälpen.

Till sawsaw :Är det fel att ställa fråga ? Jag vill lära mig! :)
Såklart ska man kunna fråga . Svaret är att upp till 50 volt är svagström . Det får du koppla med utan " överinseende av behörig elektriker ". Begränsningen på 200 W var obekant för mig , ( pensionär sedan länge) , men det blir ändå mycket LED - lyse på 200 W exempelvis . ! Detta i normalfallet. Men såklart går det krysta fram udantag . Så blir det alltid i sådana här spalter .
 
elström2 elström2 skrev:
Såklart ska man kunna fråga . Svaret är att upp till 50 volt är svagström . Det får du koppla med utan " överinseende av behörig elektriker ". Begränsningen på 200 W var obekant för mig , ( pensionär sedan länge) , men det blir ändå mycket LED - lyse på 200 W exempelvis . ! Detta i normalfallet. Men såklart går det krysta fram udantag . Så blir det alltid i sådana här spalter .
Ronaldo ställde frågan för 19 år sedan och har inte varit inloggad sedan dess...
 
  • Haha
Pen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.