useless useless skrev:
Läste du inte ända till inlägg 21 innan du svarade? ;)
Läste hela tråden, men tydligen slarvigt!
 
F f91jsw skrev:
Traditionella herrgårdsvagnar säljs i stort sett bara i Skandinavien och Tyskland. Det är tack vare tyskarna modelltypen fortfarande finns, enbart Sverige är för liten marknad. Många tyskar föredrar väghållningen i en kombi före en SUV när man ska ligga i 200 på autobahn.
Jo så är det ju, jämfört med SUV föredras kombin, men inte samma andel som i Sverige. Antalet blir förstås stort ändå i ett stort land.

Ser att nu finns det åtta (8) :surprised: kombibilar kvar att välja på i USA. Här hemma kallar vi knappt mini Clubman för kombi ännu mindre Panamera ST eller GTC4 Lusso :D De sistnämnda finns ju inte så många av ändå.
https://www.foxnews.com/auto/station-wagons-usa
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.