Hej på er!

Någon som har erfarenhet av någon av LB-Hus suteräng/sluttningshus? Vi har kikat lite på "Vildanden" men vill höra först om det är någon som har erfarenheter?

Alla tips och information mottages tacksamt! :)

// Andreas
 
Ingen som visste något? :)

Är det någon som har någon generell info rörande suteräng/sluttningshus? Prisskillnader, svårigheter osv?

=All= form av info uppskattas!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.