92 377 läst ·
536 svar
92k läst
536 svar
Styra upp verkstan
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 399 inlägg
Äsch det brinner så bra! Jag har bara eldat spillvirke det sista året. Mest från byggnationen av snickarboden då förstås. Är det bara varmt nog så tror jag inte lite plast (lacken) eller lim är någon större fara.Frustrator skrev:
Intalar mig det iaf!
Gärna! Är de i eldningsbart format, eller måste det sågas ner först? Oavsett så tar jag gärna emot det! Har ju inte varit så kallt än, men skönt med lite ved om kylan kryper på!Frustrator skrev:
Du kanske inte var allvarlig?
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Trodde inte du ville ha skiten, dessutom vart där en del gammal elektronik och bös.V vectrex skrev:
+Imorgon ska jag köra upp till Lerum och lämna min bort min kompostkvarn. (Kanske 20kg+ i verkstan)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I förgrunden syns några hyvlar som jag ska dumpa på Lime.
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Måndag igen!
Eller som det också heter "ett litet steg för @Microkatten , men ett stort steg för Frustrator"
Eller som det också heter "ett litet steg för @Microkatten , men ett stort steg för Frustrator"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Ack ja, måndag hela veckan...men vänta nu! Jag ser något grönt skymta på flera ställen, under allt bråte!! Det ser ut som om även Microkatten kan ta stora steg! Har du photoshoppat?
Den där ABB-prylen verkar vara en liten (micro-)manick som mottager FM-signaler genom luften. Tillverkad i Lappland.
Den där ABB-prylen verkar vara en liten (micro-)manick som mottager FM-signaler genom luften. Tillverkad i Lappland.
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Photoshop? Nejnej.Microkatten skrev:
En grön presenning över brötet på golvet bara
Tror det är en samisk frekvensomvandlare..