92 406 läst ·
536 svar
92k läst
536 svar
Styra upp verkstan
Jag har faktiskt gjort en sådan låda... Men den blir mer universial för varje gång den kommer fram... Från början var det bara att hänga tavlor/montera möbler. Nu är det nära allt innefix. Den har bytt namn till fixalåda och har numera kompletterats med en egen hylla där saker för att laga småskavanker även finns.Frustrator skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 307 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 307 inlägg
Större låda på gfindus42 skrev:
Till spånhanteringen. Eventuellt överflödigt lim och skruv som inte är helt ådragna beror på att det är Biltemas skitskruvar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Så här löste jag min förvaring av ”bra och ha” saker. I lådor med lock för att hålla dom rena samt enkelt att dra ut den lådanman behöver.
Monterat med elfas skensystem. Elfa-systemet gör det enkelt att flytta hyllplan och förändra utseendet efter behov.
Monterat med elfas skensystem. Elfa-systemet gör det enkelt att flytta hyllplan och förändra utseendet efter behov.
Verktygstokig
· Östergötlands Län
· 99 inlägg
Tycker det ser ut som SmartStore Classic lådor i olika storlekar.
Jag är intresserad av konsolerna som de ligger på.
Har inte sett dessa i Elfas sortiment tidigare, och jag lyckas inte googla fram dem nu.
Jag är intresserad av konsolerna som de ligger på.
Har inte sett dessa i Elfas sortiment tidigare, och jag lyckas inte googla fram dem nu.
Hammarplast som tillverkar Smartstore lådorna har haft en egen lösning för detta - Smartstore Wall. Principen är dock enkel och kan byggas med vilka konsoler som helst. Har för mig hammarplast hade någon lösning med utdragsstopp på sina konsoller?
Oklart dock om Wall-produkten finns längre, man hittar den inte enkelt om man googlar.
Oklart dock om Wall-produkten finns längre, man hittar den inte enkelt om man googlar.