Jag vill kunna styra mitt inbrottslarm hemma (PC1616) via internet. Jag vill kunna slå av/på larmet från tex jobbet. Jag tror jag har hittat en pryl som fixar detta http://bevakningsteknik.se/?artnr=6390654&cat_id=34 och som dessutom har möjlighet att koppla in övervakningskameror. Är det nån som har erfarenhet av denna eller har nån annan lösning på problemet. Jag är inte intresserad av att styra via gsm eller liknande.
 
Nu kan jag iaf berätta att ovanstående larmsändare är inköpt och installerad. Jag har nu möjlighet att surfa in på sändarens websida och därifrån slå av/på larmet. Finns även 4st lediga utgångar som jag kan styra från websidan. I dagsläget tänder jag ytterbelysning bara, men det är väl bara fantasin som sätter gränser. Bra att man kan styra allt med mobiltelefonen också... om man nu inte har nån dator tillhands. Kanon med sms-sändaren också! 8 ingångar som kan trigga ett valfritt sms. Jag skickar inbrott, brand, fel, sabotage, temperaturlarm till min mobil och får på så sätt reda på vilken typ av larm som har utlösts hemma.
 
häftig pryl!

Dock rätt så saftigt pris på den
 
Milkshaken
Jag tycker inte att det var så saftigt pris om man har nåt att vara rädd om...
 
för o styra larmet man redan har så är de ett saftigt pris tycker jag
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.