Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det någon som kan detta och hjälpa mig med hur man ska koppla, får inte ihop det. Den högra kabeln kommer från L säkringen sen A1 och A2. Västra kabeln går till ljusreläet.
Det jag behöver hjälp med är hur ska jag koppla strömställaren? Det ska vara (1 0 2). tack
Lite fel tanke, du ska ha kontaktor, ja in på A1 och A2 på kontaktorn i stället för till lampan sen att gå med noll via brytaren kan vara bra. Det blir som en arbetsbrytare för kontaktorn om du behöver byta den, annars blir det att bryta säkringen
Klicka här för att svara
